الثلاثاء، 24 فبراير 2009

اخيرا .... طاوعتني ؟؟؟



اخيرا طاوعتني؟؟؟؟

هتكتب كلمة نهاية؟؟؟؟

اكيد بتسهيني ....
عشان ترجع تاني تنسيني .... طعم العذاب والجراح
وللنار تاني توديني

ياما صبرت كتير....
وانت تقولي انسي يا ام قلب كبير .....
هتنسي والجرح مش هيسيب تأثير

وانا اطاوعك وانسي ....
والضحكة في بحر عيوني ترسي

وترجعلي بسمتي تاني ....
. ويضحك ليا زماني .....
واقووووول خلاص دي اخر احزاني ....
اخيرا هتتحقق احلامي

وفي عز ضحتكي ....
تتسرق مني فرحتي ....

ومن اعز الحبايب ننجرح
وبسكينة قاسية نندبح

نفسي اعرف كان ذنبي ايه ؟؟؟؟
دي تكون نهاية الاخلاص ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واجي علي نفسي وانسي .......
وعليها كمان ممكن اقسي
ومن تاني ارجع اعيش ....

بسمتي علي شفايفي ....
وقلبي حزين مكسور ....
وباقول اهي فترة والايام بتدور

وبعد ما اتعودت علي وحدتي ..... والنار جوايا بدأت تنطفي ......

جاي تفكرني باللي كان ؟؟؟؟؟...................... وانك عرفت معايا طعم الامان

كنت فين لما ضاع مني اماني ...؟؟؟؟ كنت فين لما تاهت مني احلامي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا يا قلمي كفاية خلاص ....................... عايزاك بقي تنسي كلمة اخلاص

الاخلاص مع قلب ميعرفش الاخلاص ...........مايبقاش اخلاص

يبقي وجع وعذاب وخلاص

قولي انك طاوعتني ؟؟؟؟؟.............

قولي انك ندمان ............
عشان وهمتني بالامان .....
تجاه انسان غدر وخان ...... وعذبتني


انا اهو باقولهالك ................. رضيت او مارضتش باكررها لك
انا استغنيت عنك يا قلمي ...... ولو حكمت كمان هكتبها بدمي

دي خلاص النهاية لكل شيء كان جوايا

هناك 11 تعليقًا:

غير معرف يقول...

دايما ياريهام متألقه ومبدعه وكلامك جميل وكله تعبير واحساس وفعلا نابع من احساس صادق ياريت تحافظى على الموهبه العظيمه دى اللى ربنا انعم بيها عليكى وعلينا لاننا بنقرا الكلام الجميل دا ويارب دايما نشوفك متألقه

غير معرف يقول...

ليه ده كله !!!!
ايه الى حصل يا ريهام؟؟

غير معرف يقول...

حلوه قوي يا ريهام وهايل انك نزلتيها ع الفيس بوك
بس.........في مشكله........احنا متفقين انك تكوني دايما متفائله
u r stronger than that&dont forget that u r my support so plz be stronger
i know that u can.....god b with u my lovely angel
ويارب النوت اللي جايه تكون حلوه قوي زي دي بس من غير حزن يعني عايزه نوت متفائله لدرجه تخليني....ولا بلاش عشان الناس قاعده هبقي اقولك ف الكليه بس انتي اكيد فهمتي صح؟؟؟؟
ربنا معاكي ويوفقك دايما للي يحبه ويرضاه انتي وكل المسلمين
اختك سالي حمدي

OPTIMESTIC يقول...

اقتباس من ريهام ...

"وفي عز ضحتكي ....
تتسرق مني فرحتي ....

ومن اعز الحبايب ننجرح
وبسكينة قاسية نندبح

نفسي اعرف كان ذنبي ايه ؟؟؟؟
دي تكون نهاية الاخلاص ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟"

:( ....
عارفاها ... بتوجع اوي
.....................

اقتباس من ريهام
"انا استغنيت عنك يا قلمي ...... ولو حكمت كمان هكتبها بدمي

دي خلاص النهاية لكل شيء كان جوايا "

( وش مكشر وزعلان من ريهام )

ريهام ... مهما استغنيتي عن الدنيا كلها ... مينفعش ابدا تستغني عن قلمك ... مش بقول كدة عشان انتي بتكتبي حلو و انا بحب كلامك ...
حتى لو بتشخبطي بالقلم دة ...
ولو مش مقتنعة براحتك ... بس انفولانتري هترجي للقلم الحلو بتاعك ...
بس المهم انك ما تعانديش نفسك ...
..........
اما كل شيء جوايا انتهى دي ... بتبقى فترة وبتعدي ... وبعدها هتقري الكلمتين الوحشين اللي ريهام كاتباهم دول ... وتبصيلها بغلاسة وتقوليلها ...
انا مش هرد عليكي .. وهتطلعيلها لسانك كمان ...
بس انتي خليكي لايف لوفر life lover و أوبتيمستك ... ;)

انا عاملة رحلة حلوة على البلوج بتاعي ... ابقي تعالي اتفسحي معايا وفكي شوية :)

OPTIMESTIC يقول...

و كمان دة انتي شعار مدونتك ... نقدر ... طبعا نقدر ........

غير معرف يقول...

دي خلاص النهاية لكل شيء كان جوايا.
العبرة مش بالنهاية وإنما العبرة ازاى استفيد من النهاية علشان أبدأ من تانى .(والله المستعان على ما تصفون )
عمر المحامى الصعيدى .

روووومي يقول...

السلام عليكم ..........
غير معرف....
ربنا يكرمك ميرسي عالكلام الجميل ده
بس المرة الجاية ابقي قولي انت او انتي مين؟
نورتني / نورتيني

روووومي يقول...

احمد عبد السلام...........

حال الدنيا يا احمد
!!!!

نورت المدونة بجد
متحرمنيش من ارائك
دمت سالم

روووومي يقول...

سالي حمدي ........"حبيبة هارتي"

انا متفائلة يا سالي
يا بنتي ده انا من كتر التفاؤل
الابتسامة بقت من الودن دي للودن التانية....نيهاهاهاااا
انا مش عايزة اسيح لك بقي يا سالي قدام الناس يلا خليها بينا وبين بعضينااااا
ان شاء الله كل خير
يارب ابتسامتك ماتفارقش وشك
لانك بتديني امل كبير وبتقفي جنبي
ربنا مايحرمني منك يا اجمل واحن قلب قابلته في حياتي

روووومي يقول...

optimistic..........
ميروووووووووووووووو
منوراني بجد
اخيرا نورتي مدونتي المتواضعة
بقد حدث لبس ما يا مروة
انا سبت قلمي لانه بيخليني كل مرة اضحك علي نفسي واعيش الوهم واجي في الاخر افوق علي جررررح مالهوش اخر

انما ريهام هتفضل ريهام
وان شاء الله كل خير

مش هسيب قلمي هنا
امال مين هيرخم عليكوا يا حبي؟؟؟
دمتي سالمة يارب

روووومي يقول...

عمر المحامي الصعيدي .........

انا مستنية فرج ربنا
وبالملم قوايا عشان ابدأ من جديد
بس دعواتك معايا

ربنا يحميك ويحفظك
نورتني

دمت سالم