الجمعة، 9 يناير 2009

والله لن نستسلم ابداً


اللهم عليك باليهود والمنافقين

اللهم يا قادر يا قاهر يا قوي يا عزيز

اللهم صلي وسلم وبارك على نبيك محمد .

اللهم عبادك المستضعفين في غزة تجبر عليهم اليهود الملاعين والمنافقين الحاقدين

اللهم فانصرهم على أعدائهم وفرج كربتهم وارحمهم ،

اللهم من يجيرهم سواك ومن يرأف بهم إلاك

اللهم بك نثق وبقوتك نؤمن اللهم شرد اليهود والمنافقين واشدد وطأتك عليهم

اللهم شتت شملهم واجعل تدبيرهم تدميرهم

يا الله يا الله يا ذا القوة والملكوت ليس لنا رب سواك

____________________________________


بصراحة ماليش نفس اكتب اي حاجة

ماليش نفس اتكلم عن اللي بيحصل في العرب

مين العرب؟

اهل غزة

اللي هما من دمنا

من كتر منا ارفانة من اللي بيحصل بجد والله مش قادرة اكتب

حاولت بس فشلت


بس اللي قدرت عليه واللي كلنا قادرين عليه

اننا ندعيلهم

وانا باطلب من اي حد يفتح المدونة ويشوف البوست ده

يدعي لاهل غزة

بس

خلصت

وحسبي الله ونعم الوكيل

حسبي الله ونعم الوكيل

حسبي الله ونعم الوكيل

هناك 7 تعليقات:

malak mohammed يقول...

اللهم عليك باليهود .خذهم اخذ عزيز مقتدر
اللهم انصر المسلمين فى فلسطين وفرج كربهم
اللهم دعوناك كما امرتنا فاستجب لنا كما وعدتنا
اللهم امييييييييين

نعكشة يقول...

مش عارفة

بقولك اية يا بنت يا رومي
ماتيجي نتجمع في يوم و نروح نتبرع بالدم
او نزور الجرحى بتوع فلسطين ف يمستشفي الهلال الاحمر في رمسيس؟؟؟
و نجيبلهم معانا اي حاجة
؟؟؟؟؟؟؟

فكري و قولي لو اوك يبقى قشطة عشان نفسي حد يشجعني

ومتقوليش اة إلا لو كنتي مستعدة بجد نعملها مع بعضينا
اوكشة

يلا و ربنا يسحق اليهود يا رب

آمين

سلام عليكِ

روووومي يقول...

سلاااااام عليكم ....

ملك...
ربنا يباركلك ويوفقك

نعكشة......
معاكي يا حبي
بس باقولك ايه خليها بعد امتحان الجلدية امتحاني يوم الخميس
وبيتهيالي انتي كمان عندك باطنة والا ايه؟
حددي اليوم وانا معااااااااكي باذن الله

نورتوني

Dr. Ibrahim يقول...

حسبى الله ونعم الوكيل......

Nazim يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد

الاخت الكريمة الدكتورة ريهام

اسمحي لي ان اتشرف بالشخبطة على مدونتك الاكثر من رائعة .. والتي بعثت في نفسي الكثير الكثير من الامل ..واجبرتني بان اخط لك بما استطيع من الكلام الذي اتمنى ان يكون بما يليق بشخصك الكريم والاكثر من رائع..

لست ادري فقد شعرت وانا اتابع مدونتك سطرا بسطر .. بل حرف يتلوه حرف وكنت أخاف ان يسقط مني سهوا اي حرف او حركة او كلمة مما خطته يداك .. شعرت بشيء من اليقين انني امام انسانة تحتويها مشاعر صادقة تجاه دينها واتجاه انسانية الانسان .. وتملكني احساس لست اجد ما يمكن ان اصفه به .. لانه مهما اتصف سيبقى خجولا امام هذه الروائع التي احتوتها مدونتك..

اسمحي لي بتقديم عظيم اعجابي واحترامي لشخصك الكريم..

باركك الله وحماك من كل شر ..

روووومي يقول...

سلام عليكم......


دكتور ابراهيم....
ربنا يباركلك
نورتني

استاذ ناظم.....
بجد مش عارفة اقول ايه
بس هو كلام حضرتك هو اللي اكثر من رائع
وكتير عليا جدا جدا

بس اسمحلي ....ابقي غلسة شوية

حضرتك نسيت الهدف من البوست
وهو اننا ندعي لاهل غزة
ان ربنا يفرج كربهم وينصرهم عالكفرة

تشرفت جدا بمرور حضرتك

تقبل تحياتي
نورتني

Nazim يقول...

سيدتي د.ريهام
غزة وأهلنا فيها لهم مني كل الدعوات والرجاء الى الله عز وجل أن يثبتهم وينصرهم على اليهود الملاعين..

أما انك تكوني غلسة شوية فأنا اقبل بذلك ولكن بعد أن أشرح لك الموضوع..بس لي رجاء ما تسخريش مني..

بصراحة أنا في الشخبطة السابقة على مدونتك كنت أعتقد أني أرد على جميع ما خطته يداك ولم اكن أعلم ان الردود تكون على كل موضوع لوحده.. إلا الان وانا ابحث عن رد منك على الشخبطة السابقه..فاكتشفت بأن كل موضوع له ردود خاصة به.. على كل حال ارجو ان اكون قد أوضحت لك ..

زاد من احترامي لك هذا التواضع في ردك واعلمي بأنني ما كتبت الا ما كنت أظن انه المناسب لشخصك الكريم وسامحيني ان كان هناك تقصير..
دمت بخير